Friday 27 December 2013

TESTING-TING

Hah dah lama tak selfie sambil 'konon-konon' depan kemera.
Sesambil try new app --CandyCamera.
macam best jee.
macam best je.
kira okay aa.
fun aaa.
untuk remaja macam aku. --remaja macam aku?
macam orang dewasa tak sesuai pulak ekk nak guna. ha-haa.
same je fansen dia.
lebih kurang Camera360 gak aa.
Tapi Camera360 tu kira K-POP sangat. cittt
so CandyCamera kira sama macam yang lain juga
ada effect -lomo rainbow milkskin romanticB Moonlight
ada timer sampai 30sec
ratio dan lelain.

Jadi aku pun cuba. 
madah model-model siket depan kemera. Dah lama tak selfie katanya
macam kononnya best sangat aaa snap pic


pastu buat muka comel siket. 
pastu muka macam cun siket. 
pastu pegang-pegang rambut tak nyado rambut kejung.
pastu wat pisss sket sebab nak test. 
nak test katanya.
jadi resultnya, macam tahi jugak aa muka aku. 
tak yah cakap.
tahu dah. tahuu.

 Nak nampakkan kesan yang lebih mantap;
 aku cut rambut. 
pastu selfie lagi. kata nak testing kan. kira okay aa
cemmana rambut pendek gini. okay?


tak cukup itu;
aku pilih effect jerawat.
tu yang lekat-lekat kat muka tu suma effect yang ada kat kemera ni
gemuk? gemuk pun sama juga.
suma effect ada kat dalam ni.
hebat bukan -_____-
engko takpayah nak zoom2 . Tampor kang.





No comments:

Post a Comment