Saturday 7 December 2013

APA ADA KAT JUSTIN BIEBER

Justin Bieber, besaq nama diaa. most famous hollywood teenage celebrity. Meh kak ton nak citer pasal dia mehh

Memula jadi pemes kak ton pun tengok la video diaa kat youtube. 
Biasa je kot. Selain tu dia jugak femes dengan cara dia 'flip hair'. 
Kira bila dia flip rambut je pempuan akan menjerit histeria sambil lap darah kat hidung. 
Tapi aku macam 'ewww' .

Dari tahun ke tahun dia pun hit puberty bertukar gaya rambut dan makin hengsem. 
Hmm. hengsem gak aaaa


Selain tukar gaya rambut, suara pun bertukar yang mana lagu-2 dia jugak semakin shit dan bullshit. Video clip yang berunsur ke-macho-an dan ke-playboy-an . Orang cakap kengkonon dia nak jadi negro sebab cara dia buat lagu. haha. yang tu lawak. Dari satu je tattoo kecik kat pinggang bertambah kepada hampir penuh kat tangan kiri kat dada kaki dan bahu. Tapi yang penting semua tattoo dia nampak hodoh. Pastu dia mula smoking cigar dan minum. 
Dia jugak pemes dengan cara  pakai seluar yang tersangat lah bawah tahap cipan sampai nak berjalan pun susah. Peliknya jadi ikutan pulak tu.

motifnya apa cenggitu dia pakai pants

Nak jadi macho kena la ada abs. So dia pun macam, 'tadaaa.. gua ada abs. bitch mohon meleleh air liur engkorang'. even kat tepi jalan pun selak baju nak tunjukkan kat paparazzi yang dia ada abs yang se ciput.
you tryin' too hard bro -.-

so main point sekarang, rupa memang ada tapi mulanya dia jadi pemes sebab bakat menyanyi. Tapi macam tak de je bakat nyanyi tu. Seriously lagu dia yang latest2 sangat bullshit. So apa la sangat dia ni sampai gadis-2 gila kan sangat. hmmm. tanda tanya.

No comments:

Post a Comment